Grötigt.

Idag va verkligen en slappar dag.
Inget vettigt gjort trots stora planer att städa huset....latmasken vände sig å då blev det inget gjort.
Har nog för mycket "på gång", måste försöka sortera och slutföra både på jobbet och hemma.

Saknar min pojk otroligt mycket!
Det är aldrig roligt när han ska vara borta så länge, men jag förstår att både han och pappa m familj behöver de.
Jag hamnar lixom i ett vakum de första dagarna....

På torsdag far jag en vända till Kiruna, ska putsa fönster åt fammo. Ca 50 mil för ett par fönster, ja vad gör man inte för andra.
Ska passa på att fara och titta på systers och Johannes lägenhet oxså, kul att se den.

När man har gröt i huvudet, hur gör man för att späda ut det?!
Skulle verkligen behöva göra nåt åt allt detta.

Kanske jag tar Oskars rum nu ikväll...en sak mindre iaf.... Nå få se.


Kram "bara jag"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0