Borttappat barn!

En del tror att man kan bete sig som man vill....men kan lova att de kommer och biter dig ändan en vacker dag!
Tröga fd kollegor är det värsta jag vet!

Nå, jag är ensam på jobbet just nu, chefen var tvungen att åka till sin sjuka syster i Mongoliet. Hoppas ni har det så bra som möjligt.
Allt bara snurrar i huvudet, en del måsten, en del borde och en massa "skiter i". Nå de får gå som det går.

Oskar for till pappa i söndags, han ska prao med sin far mån-ons. Sen är det ledigt tors-fre så han stannar hela veckan.
De va ju en mardröms resa för honom, eller kanske för hans hispiga mamma mest *skratt*
Utan laddad telefon stack han iväg och det blev strul med tåget. Taxi till GVE och tåg därifrån, å jag som orolig mamma höll på att dö när jag inte fick tag på honom. Skickade nästan ut kusin Krisso på span i GVE men då ringde Maria å sa att tåget gått därifrån redan....Nå, efter många oroliga timmar (för mig) får Oskar låna en telefon på tåget och lyckas ringa hem till pappa som precis kommer in genom dörren hemma. Barnet är till rätta!!! Tack till Maria och Emil som gjorde allt dom kunde från Kiruna, utan Er så vet jag inte hur de skulle slutat!

Fixat lite på gården igår, tvättat en massa kläder idag och imorn blir det att städa huset.

De va de...


Kram "bara jag"

Kommentarer
Postat av: Dessi

Ja de är inte lätt med dessa telefoner och alltid ska de strula så fort man inge batteri har på den...

2009-05-18 @ 20:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0