Tjuvkoppla

Kanske dags att skriva lite här...

Nå veckorna går ganska fort just nu, vet inte varför.

Jobbar fortfarande på hotellet så det är ingen förändring, men min kollega har fått uppsägning :o/
Hoppas jag får vara kvar!

Varit till icehotell fram och åter förra helgen, Ulzii med sällskap ville dit och titta. 11timmar i bilen, det gick bra.
Va ledig på måndag, ganska skönt faktiskt att kunna va ledig så där på en vardag. Besiktade bilen den dan, gick igenom utan anmärkning. Ser och låter skruttig men är tydligen min pärla!!

Idag har Oskar fått storfrämmande!
Kim kom med tåget från Gve (resten av familjen är där), såg på killarna att dom har verkligen saknat varandra.
Nå det första vi gjorde va att ragga bättre skor åt Kim, dom skulle ju köra skoter, tur att vi har Bengt! För vi har för små fötter för att Kim ens ska kunna få in foten *skratt* Sen fick vi även tag på en hjälm, så nu va båda huvudena skyddade. Tack Minna och Jocke!
Nå, iväg begav dom sig....men tydligen gick det inte att åka två på Oskars (gick tror jag att de gjorde, men inge kul), så Oskar övertalar sin mor att låna ut sin skoter...
Ut och starta den, men återigen tjorvar den... men nu kopplade vi förbi nödstoppen. Kan om jag vill, tack Bengt för att du tipsar genom luren.
Iväg for "mina" ungdomar. Tydligen har dom haft det bra.

Nu ligger dom nyfikade på soffan och glor.

Imorn blir det skotertävling, sen backen för dom.

Ha de bra så här på fredagskvälen!

Å du Dessi, han har det bra ;o)

Kram "bara jag"

Kommentarer
Postat av: dessi

Jag vet att han har de bäst, de har alltid våra barn hos dig:) är inte et dugg orolig...kram

2009-03-15 @ 11:39:57
Postat av: Anonym

är dina barn 16

2009-03-20 @ 19:04:11
Postat av: Mia

Om man kommenterar utan att sätta ut sitt namn kan man inte vänta sig svar heller!!!

2009-03-20 @ 20:18:16
URL: http://miasarri.blogg.se/
Postat av: Dessi

2009-03-21 @ 12:11:59
URL: http://dessilindstrom.blogg.se/
Postat av: Dessi

Vilken idiot, varför ens fråga nå sånt om man inte är så pass att man kan skriva ut sitt namn???



2009-03-21 @ 12:13:47
URL: http://dessilindstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

uppdatera??????????

2009-03-25 @ 19:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0