Snott av Stumpan

VEM.
Vem är i rummet med dig? Oskar
Vem fick du sms av senast? Oskar
Vem pratade du senast i telefon med? Oskar
Vems hus var du senast i? Mitt eget
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? Oskar (mycke Oskar blir det)
Vem önskar du att du var med nu? Mamma

VAR.
Var är din telefon? I jackan
Var är din mamma? Hemma, tror jag
Var sover du? Sängen
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Enda klädaffären i Jokkmokk
Var åkte du senast bil? Till skolan för att hämta Oskar
Var i ditt rum är du? Inte i mitt, i Oskar´s vid hans dator

VAD.
Vad åt du senast? Sallad
Vad drack du senast? Juice
Vad är det för färg på dina byxor? Svarta
Vad är den närmaste saken som är blå? Tapeten
Vad har du på fötterna? Gröna Foppa
Vad är din favoritfärg? Rosa och svart
Vad är din favorithemsida? Ingen
Vad hör du just nu? Klockan tickar i köket

NÄR.
När var senaste gången du tände ett ljus? Igår
När träffade du din pappa senast?  8 december 2004, han avled samma natt...
När duschade du senast? Igår kväll

HAR DU NÅGONSIN.
Sovit i någon annans säng? Jopps
Hånglat på en bio? Nix
Hånglat i skogen? Jepp
Målat om ditt rum? Nej
Kört över hastighetsgränsen? yes, när det är nerförsbacke ;o)
Haft känslor för någon som inte känt det samma? De oxså
Sovit i en säng med någon av samma kön? Jodå
Sett någon dö? Räknas mina hundar?
Sovit till tre? Alltid när jag är bakis

Jaja, var väl intressant. Eller så inte.. La la la

Kram "bara jag"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0