Räknar dagar

En del har ju hänt, ni som följer mig på Fb vet att jag inte varit allt för pigg...
Allt har sina föklaringar men de tänker jag inte gå in på här.

I tisdags va jag till GVE för skrapning och provtagning, dom hade hittat förändringar på första proverna. Ingen fara som läget är nu.
Men man blir förbannat sliten av såna ingrepp. Varit tungt att bära ansvaret på jobbet.

Oskar har åkt till sin andra familj, de va dags att dom oxså får rå om honom.
Passade faktiskt ganska bra att de va just den här helgen, bor på jobbet...många gäster och jag är som sagt ensam *pust* 
Sansar är på ingående, men vad jag förstått blir han inte så länge, tibax i Mongoliet på måndag redan.

Nästa helg får vi hämta nytillskottet i familjen, KOTTEN kommer äntligen till oss. Som vi har längtat och räknat dagar!

På fredag går Oskar sista dagen i Vuollerim skolan, börjar i Jokkmokk till hösten. Vi ser fram emot de.
Stina gumman tar studenten på fredag, du har varit otroligt duktig som kämpat på!
Vilka skönheter ni va du och din bror på balen, ooootroligt vackra!

Stina kommer troligast imorgonkväll, ska fixa lite här.
Kul att få lite uppdatering om mösspåtagningen,balen och efterfesten.

Sitter och väntar på de sista gästerna ska anlända för dagen, sen blir de dusch och glo lite TV. *skönt*


Nu fixa lite...


Kram "bara jag"

Kommentarer
Postat av: Dessi

Har du slutat blogga???

2009-07-02 @ 10:58:55
Postat av: Dessi

Kan du kanske uppdatera lite här då???

2009-07-11 @ 13:12:53
Postat av: Emelie

Du är ju sämst på att uppdatera!:p

2009-07-29 @ 11:30:06
URL: http://emeliielindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0