Stor eller liten?

Stor blev väldans liten....eller...man blev kvinna....eller....Aarno blev liiiten moster *skratt*
Hade tydligen inte uppfattat rätt vilka de va som skulle komma....Va ju mina mostrar som juu, hunnit träffa dom iaf *glad*

Oskar va med mommo och gammel mostrar på marknaden igår, blev en hel dag av kultur. De vuxna va så glada och stolta att han är så lätt att ha med sig. Klart de, han är ju min son!!
Vuollerim-barnen va lediga igår, som alltid när det är marknad.

Jobbade kväll igår, gästerna jätte nöjda med servicen. Ledig resten av helgen *skönt*

Idag va Oskar och jag på marknaden och frös...hittade lite saker som vi ville ha....och köpte.

Nu kollar han film i sitt rum där nere, men snart blir man väl iväg skickad från datorn.... ja de är ju faktiskt hans helt egna, och den står ju i HANS rum här uppe.....så de är bara att snällt flytta sig *ler*

Min vän, Catti, mådde inte så där jätte bra idag, tycker lite synd om henne men de mesta är självförvållat *hehe*

Trevllig lördag på Er alla!

Kram "bara jag"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0