Skoterfylla?

Oki då kör vi igen...

Lördag va Oskar ute med kompisarna och körde skoter, å främre varijatorn lossnar igen....Som tur är min son inte tappad bakom en vagn utan han skruvar fast allt mitt ute i skogen. Min duktiga kille!

Söndag va ut och körde tillsammans
Fast de började ju inte så bra...Startsnöret gick av på Hilding....lös med magnapullen (stavning?) och pillade rätt på snöret..inge besvärligt alls när man har hjälp av Oskar. Så nu kunde vi väl åka?
Nix, han startar inte....provar byta "dödare" med Oskar, å då hoppar han igång....Byter tibax och de funkar oxså.
Nå då åker vi....inte så långt, för då stannar Hilding bara så där...precis som när jag och moffa va ut, trodde då att de va choken som låg på...Men vi va på macken och köpte lite t-sprit, hällde i tanken och satt och pratade en stund..provade dra och han gick som en klocka, så de va en sup han ville ha.
Har jag en fylleskoter!?

Från måndag har jag varit hemma, drog på mig förkylning....feber, snorig och ledvärk......Känns lite bättre nu, så imorgon blir de allvar...kanske.

Oskar tragglar på i plugget, duktig kille!
Idag va han på UG, men tydligen inge roligt att va där för en del förstör för resten...hade varit nåt grisande förra gången så nu fick dom inte ens köpa läsk....Kompanistraff!

På fredag åker Oskar till Kiruna, nu är de pappas tur att rå om. Sen åker han nästa helg igen å blir då borta hela lovet *snyft*

Nästa helg åker jag upp till Kiruna.
Fira Catti på lördag, middag hos henne sen utgång. Ska bli jätte roligt faktiskt! *längtar*

Jobbade kväll på lördag, inge problem alls va bara två middag.

Bjöd moffagubben på middag igår, va väldigt uppskattat. Men fy vad slut man blir att umgås med honom i nån timma....surrar hela tiden, man hinner inte med många inlägg. Å allt handlar bara om honom och hans "storhet".

Nu fixa lite fika....ibland måste man ju ;o)

Kram "bara jag"

Kommentarer
Postat av: Mia

Nån som vet varför det lossnar på Oskar skoter?

2009-02-18 @ 21:53:31
URL: http://miasarri.blogg.se/
Postat av: Dessi

Det lät som en intressant skoter färd....not..

Kan ju svara här på de du skrev....Kim gör de han ska hemma typ hunden, plocka disk, hjälper m tvätten etc..de är de stora barnet som inte gör nå för han jobbar ju vett du...stackars han....

2009-02-18 @ 22:14:10
Postat av: Stina

Hahaha! Morfar Sarris storhet är vi alla så välbekant med asg

2009-02-19 @ 18:53:15
URL: http://stinasarri.blogg.se/
Postat av: Mia

Visst är det så Stina!!

2009-02-19 @ 21:55:05
URL: http://miasarri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0