Baka liten kaka....

Igår va jag på pub-kväll på Gästgiveriet, väldans lugnt för min del. Mötte upp mor, Bengt och mostrar där, lyssnade lite musik..sen va de hemmåt för "de äldre", trötta efter en helg med marknad *skratt* Stannade kvar till 1 då va de på med mössa och vantar å vandrade hemmåt, himla nöjd med kvällen.
Inge bakis alls idag!

Körde Oskar till backen vid 12, han sov ända till 11 så de fick bli så.
Åkte hem och dammsög, torkade, plockade, tvättade och skurade, himla skönt att ha ett städat hem!!!
Ni som känner mig vet att jag inte kan ha druckit särskilt mycket igår om jag orkat med sånt *skratt*

Har slängt ihop en sockerkaka, få se hur de blev...fick inprovicera (stavas nog inte så) en del grejer tog slut....få se hur den smakar *duktiga jag*

Oskar är ute och kör skoter, hoppas de inte händer nåt denna gång. Sist lossnade främre varijatorn *håller tummarna* Vill inte ut i snö-yran, säkert 20 cm snö på min skoter *brr*

Nu smaka kaka...


Kram "bara jag"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0