Äntligen en del...

Då har marknadveckan dragit igång. Inte fullt så mycket jobb som jag trott...än så länge.
Oskar klarar sig bra trots att jag jobbar eftermiddag, han är ju van vid det...och jag är ju inte helt låst på jobbet om nåt allvarligt skulle hända.

Idag får jag och syster gäster, få se hur allt går.

Ny jacka ligger och väntar på att hämtas ut, den förra blev förstörd i nederkant....Delade meningar om hur och var, men det spelar ingen roll...Ny blev det.

Inte mycket tid till telefonprat med mina vänner just nu, vill umgås och finnas tillhands för Oskar när jag är hemma.
Imorn kommer tydligen moster M & Aarno till mamma, måste hinna förbi och träffa.

Undras hur Stina gör, hon brukar ju va på vintermarknaden.
Ring så kan vi planera om du är sugen på att åka, kusinen är ju full av briljanta idéer *skratt*

Ny chef igen och de funkar jätte bra! Driftig kvinna i massor.


Kram "bara jag"

Kommentarer
Postat av: Dessi

Äntligen lite update:)

Förstår om du inte har tid att ringa, men du vet ju vars vi finns när du är surr sugen:)

Är ju inte direkt bäst på att höra av mig jag heller, jobb, familj, hunden & träning tar de mesta av min tid..

Kram på dig vännen..

2009-02-04 @ 12:30:01
Postat av: Johanna

Marknad är allitd mys :)

2009-02-05 @ 21:07:04
URL: http://olofssonjohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0