Åka bräda, basta och tibax för utgång??? ;o)

Ja då sitter man här och väntar på att Oskar ska sluta skolan...då ska jag hämta honom så han hinner äta lunch innan tåget går, tågtiderna har ändrats så han hinner inte äta i skolan nå mer när han ska till pappa.

Sen är det jobb som gäller, men jag tror inte de blir så sent idag iaf....Inga middagsgäster.
Ledig helgen iaf *puh*

Idag hade vi -21 på morgonen, lite varmare än de varit. Men dock för kallt för att man ska må gott :o)

Lite piggare nu, bara lite ledvärk kvar *skönt*

Igår va de karate för Oskar, ser jätte bra ut. Han lär sig fort.
Och vilka slag och sparkar han ha!!!! Grabbarna bara flyger iväg och klagar att han slår för hårt....Så igår agerade jag mitz (stavning?) och jo han slår förbannat hårt, även jag hade svårt att stå kvar *skratt*
Bra för både kropp och huvud.... och självförtoende.

Moffagubben ränner på jobbet igen, hur får jag han att sluta utan att bli ovänner? Ifs så har han inte råd att bli ovän med mig, då blir han fasligt ensam här framöver....Syster vet vad jag menar, vet inte om jag kan/får skriva ut det ännu...?

Kanske kan önska lite varmare väder så man kan åka slalom i helgen...eller kanske lufta Hilding en sväng.

Stina hon åker till Abisko/Gränsen i helgen.....få se om jag får rätt Pigan *hehe*
Önskar Er bra väder och mycket skoj!

Oki...vad skriver jag mer....?

Va på utvecklingssamtal igår, kom inte upp nåt som jag inte redan visste. Så vi jobbar på som vi gjort.

Nu ids jag inte mer, kanske men bara kanske skriver jag mer sen.

Kram "bara jag"

Kommentarer
Postat av: Pigan

Inge gränsen. Läs bloggen:/

Jag ringer imorgon! Puss och kräm

2009-02-21 @ 02:10:35
URL: http://stinasarri.blogg.se/
Postat av: Syster

Jodå, jag vet va du menar och nu får du skriva/prata om de, allt är klart bara frågan om när de sker.

Kram

2009-02-21 @ 17:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0