Göra volter...

Sommarlov ska spenderas resande, tydligen. Oskar har verkligen flängt runt denna sommar, Stockholm, Lueå, Umeå och Kiruna i flera vändor.

Just nu är han här hemma, eller han är i byn iaf,.... hittar han säkrast på moppen ;o)
Han och lillasyster Engla kom på fredag med tåget, härligt att hon ville komma till oss och vi äntligen kunde fixa det.
Hon har sagt att hon ska stanna i 5 veckor, kanske måste hon börja skolan här i Vuollerim....? Ungar är härliga!

Igår hade vi filmkväll och dippade å chipsade.
Idag åkte vi till Boden med mor min. Vi köpte färg till mitt hus, därefter släppte mor av oss på Nordpolen (äventyrsbad). Där va vi i flera timmar, åkte kanor, simmade i forsen, badade bubbelpool, stod på händer och gjorde volter i vattnet...å jag fick även sola en stund *guld ungar*. Vi åt en snabb lunch och badade lite till, sen va dags att göra sig i ordning för promenad till tåget...som i slutänden blev buss till Vuollerim. :o(

Nöjda och trötta kom vi hem, så vi bestämde att vi äter på Thai-restaurangen. *smaskigt*
Sen hem...å syskonen kom på att dom skulle bada i spegeldammen, på med badkläder å körde dit Engla (Oskar på moppe). Blev inte så länge, lite kallt va de....inte undra på att de va lite kallt, klockan va ju 9 på kvällen!! Vi visste inte de....

Engla har duscha sig varm och ligger och tittar på nåt som va jäääätte bra, lovade att om hon somnar så bär jag henne till sängen :o)
Å Oskar ute på ....MOPPEN!

Nu har jag iaf skrivit lite....

Kram "bara jag"

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhåå! Du kan ju bara du vill haha :p

2009-08-08 @ 22:54:16
URL: http://emeliielindstrom.blogg.se/
Postat av: Kosiin

Oj äntligen en uppdatering. Well done:D

2009-08-09 @ 19:05:10
URL: http://stinasarri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0