Stålar....

Påsken var helt f*cking underbar!
10 dagar av total relaxing, mommo och moster U stod för markservicen =o)
Kört en del skoter, fått färg på kinderna, grillat och umgåtts med familj och vänner.
Oskar kom påskdagen (söndag), härligt att dela allt de sköna och roliga med honom.
Nina, Lukas och David kom från Norge och va ett par dagar med oss alla i Nikka. Härligt att träffas igen! Åt gott och körde en del skoter.

Jobbar som vanligt, en mindre på jobbet nu...ML har fått sluta.

Skotrar och skidor är undan städade så nu är jag redo för sommaren. Det är lovat sol i helgen, kanske att resten av snön smälter på gården.

Oskar ska umgås med kompisar imorn, hoppas allt går bra.... På fredag är dom några som ska lana till på lördag, få se hur det går med epilepsin.....men han måste ju testa för att veta om det funkar eller inte...å jag är ju hemma i fall att de skulle va nåt.

Anna mår bättre. Å ännu bättre blev det idag när hon fick nycklarna till sin nya lägenhet. Grattis syster!

Har fått en massa stålar av vänner och släkt när jag fyllde år, så nu har jag slösat det första...Mitt nya frysskåp kom idag!

Har som plan att huset ska va genomstädat efter helgen, få se hur det går.


Kram "bara jag"

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Äre inte lite dålig uppdatering här MIA!! ;)

2009-05-08 @ 11:29:44
Postat av: Mia

Stumpan;Var har du din blogg då?

2009-05-09 @ 19:15:10
URL: http://miasarri.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hittar först ni till din blogg, via länkar från Stina! /Mo U/ PS Kul att påsken blev så bra

2009-05-11 @ 11:47:45
Postat av: Stumpan!

Ja har faktiskt en blogg, men den uppdateras typ sällan. Eftersom jag ahr jordens enformigaste liv och har väldiga problem hur jag ska formulera mej i en blogg.



De var väl ett smart svar ;)



2009-05-11 @ 18:34:24
Postat av: Dessi

Men du vännen nu var de lääääänge sedan du uppdaterade bloggen;)

2009-05-15 @ 09:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0