Ny dag, nya bekymmer

Igår jobbade jag som sagt till 20.00...när jag kom hem mötte jag Oskar och Anders i dörren, dom skulle ut å cykla.
Ensam igen..suck!...så är det att ha stora barn *s* När Oskar kom strax efter 21 så gjorde vi läxorna, funkade bra.

Idag har jag varit till rektorn på skolan, lite broblem som måste lösas. En av killarna som går i klassen över Oskar har länge betett sig illa mot Oskar, så nu får de vara stopp!! Så nu sitter jag å väntar på att hon ska höra av sig om hur vi löser detta.

Va ner på jobbet och fick veta att på fredag jobbar jag 10-14, bra tid om de inte vore för att Oskar ska med tåget kl 13....måste fråga mamma om hon kan köra. Sen på kvällen måste jag köra Sansar till Luleå, han ska till Singapore igen...kom i söndags å åker redan iväg, tycker synd om Kuka. Dessa jag nu nämner är mina nya mongoliska chefer.
Jobb-Stina är här, men hon och Jörgen (mina gamla chefer, men är kvar på hotellet som hjälp) åker till Tyskland på torsdag...imorn blir ju de *skratt*

Mamma va förbi nyss och hjälpte mig med gardinerna i Oskar´s spelrum, så nu är det helt färdigt där nere.

Tänker på min syster, du har det inte lätt....
Gör som det känns bäst, finns här när du behöver nån att spy lite åt.

Undras hur de går för Stinko då? Inte hört av henne på jätte länge, säkert mycket i skolan just nu....

Föresten...måste ju berätta att igår när jag kom hem så hade nån tagit mina garageportar, bara ett hål rakt in nu....Kanske är det Bengt?! ;o) Han och Jim ska tydligen försöka få upp dom nya i helgen JIPPEY!!

Nå nu får de räcka för denna gång.

Kram "bara jag"



Kommentarer
Postat av: Stina

Säg åt Oskar att han ska ringa mig så kommer jag ner till Vuollerim... Det blir synd om den där "killen" då, det ska gudarna veta..

2008-09-18 @ 14:00:52
Postat av: Anna

Jo, ska göra de som känns rätt

Men egentligen finns de inge rätt i den här situtionen, trist nog

2008-09-19 @ 06:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0