Mycket att göra men sååå trött!!

Idag har jag varit till Jokkmokk med Kuka, igen! Nu va de systemet som behövdes besökas, våra gäster drack nästan kylarna tomma igår...å jag kan lova att vissa av dom va inte så pigga imorse, snarare fortfarande full *skratt*

Oskar är iväg med kompisarna igen, kul för honom.

Jag sitter å funderar på hur mycket jag vågar lämna att göra tills imorn....kanske lika att ta sig i kragen å göra lite nytta.

Imorn ska jag och Carola försöka bleka bort mitt röda/rosa hår, är så less på de. Hoppas de inte blir orange bara, lär ju synas på Babilon då *asg*

Nu göra lite måsten.....

Kram "bara jag"

Kommentarer
Postat av: Dessi

Vad kul om du får en tillsvidare tjänst, de är du verkligen värd så som du ställt upp på de där bygget...Hoppas de går bra med håret:) kram kram

2008-09-26 @ 08:16:16
Postat av: Dessi

Lämnade mitt nummer på din lunar mail

2008-09-29 @ 19:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0