Mulet och grått

Igår va en bra dag på jobbet, inga chefer...inga barn. Bara jag och Jobb-Stina, skönt!

Oskar och den där killen har träffats i går med rektor och sina mentorer, verkar som om de gick ganska bra...men han fortätter att ljuger även för de vuxna nu, men de blir de stopp på när jag får träffa honom och hans far *hehe*...skadeglad? JEPP!

Förde in Oskar´s cyklar så vi skulle få nav och trampor från den en till den andra, MEN de passar så klart inte...så nu har vi två tomma ramar, få se vad han bestämmer sig för *skratt*

Vet fortfarande inte vilken tid Sansar ska vara i Luleå imorn, gillar inte att dom tar för givet att jag ska ställa upp i ur och skur...men va f*n, jag gör ju de! *suck*

Okey, de va lite om oss.

Kram "bara jag"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0