Hydral broms

Som sagt har vi en mommo utöver det vanliga!!!
Hon och Oskar beställde en massa delar till den nya cykeln, Oskar hade fått 1000kr av sin pappa så de skulle ju spenderas....Men nya bromsen hade han inte råd till nu, inte livsviktig men ett "vill ha"...så vad säger mommo då? Jo, beställ den oxså jag betalar den, du måste ju få färdig den där cykeln nån gång.
Är han bortskämd eller är det för att han har ett så stort intesse i det här med cyklar...? Kanske lite av allt *ler*

Igår pysslade Bengt och jag lite me garaget, snart är allt färdigt. Förde en massa skrot till återvinningen...städade bilen...bytte framskylt (som jag haft i bilen i 2-3 mån). Hämtade Kuka från skolan i Jokkmokk, äntligen kom hon igång med kursen.

Och gott folk!!!
Ser ut som om jag har heltid tillsvidare från och med 1 oktober *jätte glad*

På fredag åker jag och Oskar till Kiruna, jag ska på party med Carola...och Oskar ska va med sin älskade fammo,köra fyrhjuling och va i stugan. Härligt!

Tvättar kläder som en galning vill inte ha nåt liggande när man ska iväg...imorn blir det byte av sängkläder och röja resten av huset. Det är så härligt att komma hem när det är städat.


De va de.

Kram "bara jag"

Kommentarer
Postat av: Stina

Vad kul med heltid du;D Justia, klubbkväll. Hör av dig under helgen om du får ngn tid över. Är ensam hemma och har inget för mig. Kram!

2008-09-26 @ 18:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0