Helgen gick...

...ganska snabbt faktiskt.

Fredag åkte Oskar till sin pappa, känns alltid tomt och tråkigt när han åker....Men de som är skönt är att han åker för att HAN vill och ingen annan har sagt att så ska det vara. Tror att det är lättare för barnen när dom får bestämma lite själv oxså...kanske inte i allt men dessa "saker" som när man saknar den andra familjen, och behöver få vara där.
Sen finns de ju faktiskt föräldrar som inte tycker det är så viktigt att umgås med sitt barn/sina barn, å de har jag ingen förståelse för!!!
Nu är de ju tur att Oskar har de så bra att han får komma och åka nästan som han vill. Tack Matte och Maria för att ni gör det möjligt!

Fredagkväll tog vi en drink på hotellet, eller en va de nog inte *skratt*
Lördag va de ditsättning av garageportar, blev riktigt bra! Tack Jim och Bengt för arbetet!
Bengt bjöd hela gänget på pizza på lördag, Mums!

Söndag stod jag och mor och sålde på Bilbingon, sen spelade vi. Mor den lilla rackarn vann 2000kr, grattis!
Resten av em och kvällen bestod av att vänta på att min älskade son skulle komma hem. Dom hade kört på en älg med tåget.

Idag har jag börjat jobbet 06.00 GÄSP!
Ska strax iväg med Kuka till Jokkmokk, hon ska handla och vara till Jokknet....problem med de trådlösa internet på hotellet.

Lite så...

Kram "bara jag"

Kommentarer
Postat av: Dessi

Jo jag vet de blev lite långt:) & de var du som lurade mig att skaffa blogg:)

2008-09-23 @ 23:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0