Mobil f*n!!!

De va ett tag sen, typ mer än en vecka! Saknat mig?! *ler*

Nå jag va ju till Kiruna förra helgen, bodde hos Carola och Johnny. Tack för husrum och trevligt sällskap.
Fredag va vi på Babylon, käkade och lyssnade på en massa bra musik. Nykter! Men ålder och jobb tog ut sin rätt, Carola körde hem mig vid 24.30 (tror jag de va). Tvättade av mig och låg och läste en stund, sen somnade jag jätte skönt...vaknade av att de va som om jag åkte raggarbil, va bara Carola och Johnny som parkerade under mitt fönster *gäsp*
Lördag va de tidigt upp, Carola skulle till läkaren och sen skulle vi på stan. Vi va oxså till hennes syster Lena och grattade på födelsedagen
Lördagskvällen tillbringade vi på klubben, jätte roligt som vanligt...bra musik som vanligt...bra med folk som vanligt. En helt vanlig kväll på klubben alltså.
Söndag vaknade jag med värsta ångesten, hade tappat mobilen på natten och inte f*n hittade jag igen den!!!! Ringde Oskars fammo vid 11-tiden och gav nummret till Carola om dom behövde få tag på mig.
Oskar och jag åkte hem med kvällståget, och där va även syster och Johannes...så vi hade sällskap.

Borta bra men hemma bäst!!

Veckan har varit jätte tung, problem på jobbet...sjukdom och svikna löften...men nu är det bättre igen.

Imorn blir de förmodligen grill-kväll (i grill-kåtan på jobbet) för Oskar och nåra polare. Kul för honom!
Men jag ska vara där nere så inte Kuka behöver tass med en massa ungdomar.

Har förövrigt inte fått igen min mobil, så nu har jag nytt nr *skönt* Med nytt nr inte borttappad telefon, de är så jobbigt att hitta igen alla nr man hade...å alla foton är ju förlorade *gråt*

Skriver kanske mer imorn...

Kram "bara jag"

Kommentarer
Postat av: Dessi

Hade ju inte varit helt fel med ditt nya nummer:P Du kanske kan typ maila mig de eller?

2008-10-05 @ 15:36:03
Postat av: Dessi

Dom finns på min space om inte annat

2008-10-05 @ 16:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0