*Pust*

Ojoj, de är inte bara lätt som en plätt när man ökar på arbetstiden till det dubbla. Lite sliten har jag varit igår och idag *pust* Nå de blir ju lite mer i börsen iaf!

Oskar är ute som vanligt. Men det blir en tidig kväll idag, han ska upp 05.30 imorn. Dom ska iväg med skolan i dagarna två, till Narvik med tåg och .....ja gissa var dom ska sova...KIRUNA... vilket äventyr för Oskar *haha* Nädå, han tycker de ska bli kul att få visa sina polers sitt andra tillhåll. På torsdag stannar han hos pappa när dom andra reser hem med tåget, skönt att få lite extra tid med sin andra familj oxså.
Så med andra ord blir jag ensam onsdag-söndag *gråt*
Nå jag får väl vinter städa huset så jag får dagarna att gå....

På torsdag åker vi med jobbet till Luleå för att shoppa till hotellet....trist men nödvändigt.

Fixade lite små fix åt syster, bra timpenning ;o)
Nu kör vi lagligt med "firmabilen", tack syster!

Mamma och Bengt ställer som vanligt upp med stort och smått, tack för att ni finns!

Ibland saknar jag en partner i livet...MEN bara IBLAND...när de behövs fixas och trixas med saker jag inte vill eller klarar. Men en bra kvinna reder sig tydligen själv *skratt*

Trött........*gäsp*

Kram "bara jag"

Kommentarer
Postat av: Anna

Jodå, de var bra timpenning och sen god mat oxå :)

2008-10-07 @ 21:40:44
Postat av: Dessi

Du kanske måste börja söka nån själsfräden:)

2008-10-08 @ 16:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0