Helgerna går för fort...

Då va de ny arbetsvecka imorn..Jobbar fm imorn och resten av veckan em..Måste ju hämta chefen från tåget å de kommer precis under den tiden då vi har mest att göra på hotellet, så Mona-Lisa och jag va tvungen att byta skift imorn.

Hur gick det med städningen då...? Nå, köket är helt klart, skönt för de är verkligen trist att städa kök. Men inte mycke mer gjort...tvättat en del mattor...vi har varit lite ur form här...Men jag tar rum för rum under veckan, nu är det ju lättstädat iaf.

Oskar är frisk nu, så de blir skola imorn...som de ser ut nu iaf.

Å tror ni att den där j*vla cykeln är nå färdig då...ICKE, nu upptäckte vi att fel framdrev va bortplockat och att de behövs nya trampor...Så måste försöka att komma iväg till Luleå, kanske mor ska dit i veckan...? Ska kolla. Trist att åka bara för cykeln, är ju bra om nån ända ska dit...blir lite billigare oxså ;o)

Strax är det läggdags, längtar tills jag får stänga ögonen *gäsp*

Kram "bara jag"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0