Helg!

Då va de äntligen helg!! Har varit förbannat trött den här veckan, och tror att nästa vecka blir likadan. Tur att man har en son som har tålamod och förståelse med sin trötta mamma.

Oskar kom hem igår. Han va dålig i magen och ville hellre vara sjuk hemma, för hos pappa vill han ju vara frisk så han kan göra saker...helgen är så kort iaf.
Han har inte behövt vara upp nåt under natten och de är ju skönt att han fått sova. Lite lös fortfarande, men inge spy.
Hur som hest är det skönt att ha han hemma.

Oskars cykel är nu nästan färdig, bara att sätta dit sadeln nu, kanske premiärtur idag *tummen upp* Blev en långdragen historia det här...och dyr! Men hellre att vi sätter pengar på ett intresse som är vettigt, hade ju kunnat va värre.

Kuka och barnen tog tåget till Kiruna igår, "krogkurs" skulle hon gå där. De va jätte lugnt på hotellet när jag kom tibax efter att kört dom till tåget. Mona-Lisa och jag jobbade samma skift för engångs skull, vi fick en massa gjort. Va ner på kvällen och tömde ut askan från pellets-pannan. Är tydligen aldrig helt ledig nå mer...

Börjar bli kallt här nu, minus nästan varje natt. Så idag MÅSTE jag putsa alla fönster...annars är de försent sen...
Så dagen tillängnas städning *trist*

Kram "bara jag"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0