Berömda magsjukan...

Nå Oskar han blev frisk under helgen, så de har varit skola så här långt. Men jag som brukar klara mig undan nästan alla sjukor fick den på måndag, började jobba 06.00 men va tvungen att gå hem redan kl 8. Ont i magen som om nån kör en kniv och vrider om....lite bättre idag men inte såpass att jag kan jobba imorn.

Å den där cykeln då??? Jo den blev färdig igår efter att varit både till Luleå och en sväng till Jokkmokk.....TRODDE vi!!!! Kedjan drar tydligen snett...eller nåt, för den kuggar...måste den in igen...? Vi har inte verktygen för att fixa den själva. Någon som ska till Luleå på Biltema? *suckar djupt*

Anna fick vara till Luleå för att hämta min andra chef från flyget eftersom jag är sjuk. Hon fick tydligen vara rädd på vägen hem, han kör som om han stulit bilen *skratt* Jag brukar inte låta han köra nå mer, åkt till Murjek en gång å de räckte för mig...!

Kom precis på att jag glömde ringa min vän Carola, tur att hon är van *S*

Oskar har precis kommit in, hängt på UG ikväll. Nu i duschen, han bad mig stampa i golvet när jag tyckte att han varit nog länge...Min son älskar att stå ända tills varmvattnet tar slut, blir lite dyrt om de är varje gång.

Lite så...

Kram "bara jag"

Kommentarer
Postat av: Dessi

Urk lät inge kul med magsjuka... pigan har lämnat sin blogg adress på mina kommentarer gå in där så ser du vad hon har för adress:)

2008-10-15 @ 23:30:46
Postat av: dessi

http://www.aboutemelie.blogspot.com/ pigans blogg, kom på att jag kunde kopiera den:)

2008-10-15 @ 23:33:00
Postat av: Emelie

Hehe, jaa det är lite krånligt att lämna kommentarer på blogspot eller blogger.se som det heter, men det är mycket enklare att fixa sin design osv där :p. Men ser ju att både du och Anna hajjade prylen haha :p

2008-10-16 @ 22:40:35
Postat av: Anonym

Tack för det du skrev. har hälsat till henne det... och hon sa att det e klart hon finns för mig och kommer alltid gö de. Men saknar henne så det gör ont just nu. fattar inte att man kan sakna en människa så här mycket.Så det verkligen gör ont...



Kramkram

2008-10-19 @ 22:06:23
URL: http://mariawolter.blogg.se/
Postat av: Marre...

och så skulle ja skriva, Ingen orsak, jag vet att hon behöver nån som lyssnar.



Kamar marre.

2008-10-19 @ 22:07:34
Postat av: Dessi

Lite dålig uppdatering på denna blogg:S, du måste ju uppdatera så dina polers har nå att läsa när dom sitter och har tråkigt:)

2008-10-23 @ 14:08:18
Postat av: Emelie

Precis, jag håller med min kära mor. UPPDATERING TACK :D

2008-10-23 @ 21:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0