Ont...

Veckorna går ganska fort som min vän Dessi skriver...
Hemma på grund av  min rygg, man är tydligen inte stålmannen. Skulle flytta nå lådor och då small de till i ryggen *pust*

Oskar va till Nikka med mommo och Bengt helgen som va, kört skoter bland tuvorna. Tydligen haft ganska roligt iaf.

På fredag va jag på hotellet och bastade, sedan spelade jag poker med grabbarna där...Spelade skjortan av dom, så nu är Oskars spargris nästan full, igen!
På lördag va Åsa och jag ut på bus. Gve och Nex, ganska trevligt som vanligt *hehe*

I söndags kom min chef hem, skönt att hon är på plats igen. Tack Anna, för att du hämtade henne från tåget!

Vad mer har hänt....?
Oskar är klar med sitt arbeta om gamla moffa, blev jätte bra. Duktig kille har jag.
Pratar om att han vill flytta till Kiruna till nästa årskurs, för att dom ska bussas...Försökt att föklara att de kan faktiskt bli roligt oxså, nya vänner och så. Självklart sätter vi ihop en till cykel som han kan ha i Jokkmokk om de känns bättre... jag hoppas han ändrar sig. Vet inte hur hans far & Maria ställer sig till allt detta. Nå de är ju ett tag kvar, "inte gråta över mjölk som inte är spilld ännu"

Pigan Emelie blir myndig på torsdag, GRATTIS Pigan!
Nu är de dags att börja tänka och planera som en vuxen, inte bara fördelar att fylla 18 år *flinar*

Kram "bara jag"



Kommentarer
Postat av: Emelie

Du har så rätt, så rätt angående tjafset med ansvar och allt det där hehe :p. Men bara en sån simpel sak att få köpa sina egna cigg ska bli så jäkla skönt :D

2008-11-12 @ 03:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0