Långt mellan gångerna..

Ja då va de fredag, äntligen!!
Å jag har Oskar hemma...eller inte kanske hemma men i byn iaf. Just nu är han på skidsko-plan, han åkte dit helt utan kompisar...och -16 grader *stort*

Veckan har gått i stort sett smärtfritt. Så klart mycket på jobbet, verkar som om de är runt de där hotellet hela livet kretsar *blää*
Haft två peronalmöten den här veckan, nu blir de inge mer övertid. Få se hur länge de håller för vi jobbar fortfarande helgerna...å de är så vitt jag vet övertid eftersom vi gör 8 tim mån-fre. Min chef kan inte riktigt alla regler så mycke tid har gått åt till att försöka lära henne....*suck*

Syster och Johannes är i Nikka, tack för att ni tog med bensin åt Oskar så han kan köra nästa helg. Vi åker nämligen till Nikka på fredag och kommer tibax på måndag, men vi tar tåget och sen buss....blitt slö på att köra bil så där långt.
Ska bli jätte skönt att få komma ut ensam med min älskade pojke. Hoppas PH är där så han får nån att va med, annars är han ju väldigt bra att sysselsätta sig själv.

Sett att en massa från Kiruna är på båt den här helgen, hoppas ni får bus-kul!

Imorgon blir det att städa inför julpyntning, är ju inte hemma nästa helg...Visst är de då man ska julpynta??? *hjälp önskas*

Mommo ringde här om dagen, riktigt kul att prata med henne. Vi surrade säkert i 30 min å de är rekord när de gäller henne. Vi ska nämligen fira jul i Nikka, mommo Ulla Jon Stina och jag.....än så länge. Oskar har ju pappa-jul så då brukar jag inte fira jul alls så detta va riktigt kul att man blev medbjuden *glad*

Hörde att moffa-gubben va så på lyset igår att han inte ens kom ihåg att sätta i tänderna. Bengt hade testat ringa och kört förbi å sett att de va nerdraget hos honom, så han ringde Anna så hon for å kollade så de inte hänt nåt. Inte hade de hänt nå mer än att gubben kollat i flaskan redan på morgonen, lagom surrig när Anna dök upp *skrattar så jag dör*
Nå de är inte så ofta det händer nu mera, så även han måste ju få ta sig en hojt.

Ja de va de...

Kram "bara jag"

Kommentarer
Postat av: Dessi

Jo de är nästa helg de sak göras jul:)

Vad kul att du ska fira jul i Nikka, inte lite mysigt blir lätt avis:)

Din moffa är så söt, kan tänka mig att Anna har haft skavsår i öronen:)

Kram

2008-11-21 @ 18:41:47
Postat av: Anna

Va lite svårt att förstå honom, både på lyset och utan tänder.....dålig kombinationskratt

2008-11-24 @ 19:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0