Känns bra!

Känns som om detta blir en bra vecka.
Idag har jag jobbat 10-18 trots eftermiddag, inga gäster som skulle äta idag. Å de va jävligt skönt!!

Åker till Boden för att storhandla imorn, typ allt är slut hemma. Så de behövs verkligen fyllas på. Trist att åka ensam bara, försökte få med syster men jobb går så klart före.

Under kvällen har Oskar varit hemma, å de har hörts. De spelas musik så de dånar *håller för öronen*
Han har även fixat till klubban som hans brorsa Alex va så jätte snäll att skicka till honom. Tack Alex!

Jag har dammsugit och skurat huset, fy vad trist de är....Nån som känner att de skulle va jätte roligt att städa så välkommen!

Nå nu har jag skrivit lite, eller hur Stina? *blink*
Jojust de Stina, jag kommer till Kiruna luciahelgen. Få se om vi hinner träffas nåt, men jag hör av mig som jag brukar.

Si så...

Kram "bara jag"

Kommentarer
Postat av: Dessi

Du har ju börjat bli duktig på att uppdatera bloggen:)

Ja du den där förbenade städningen hänger alltid en i hälarna, måste också ta ett ryck, de är ju 1:a advent till helgen:)

2008-11-24 @ 23:12:46
Postat av: Stina

2008-11-25 @ 16:01:54
URL: http://stinasarri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0