Julklapp...

Å min Gud va jag är trött!!!
Var till Luleå idag, handlade en massa mat så nu är man fattig som en kyrkråtta igen....Men bättre att ha mat att äta än en massa dollar....Fast både och hade ju inte varit helt fel *skratt*

Oskar har varit hemma hela dagen, en kompis vred benet så nu är knät paj igen *suckar djupt* Nu får dom börja härja lite lugnare, för när de blir såna här skador är de inte bra.

Mamma åker till Australien på..torsdag tror jag de va... Fy vad avis jag är! Men hon är verkligen värd denna resa. Hoppas du får det riktigt bra kära mor.

På fredag bär de av till Nikka, ska bli jätte skönt.
Fler som ska dit?

Imorgon är de nerförsbacke igen, inte för att de varit så mycket uppför. Inspektion på hotellet, så mycket filefix har de varit. Måste få skryta å säga att jag har varit med å åtgärdat allt dom klagade på förra gången *självskryt luktar illa*
Nå M-L har städat som en demon så inte har hon varit sysslolös, tvärtom!

Aha, vad ska jag skriva mer då...?

Har världens underbaraste unge!!
Bara om de har undgått någon...
Omtänksam, snäll, ärlig, utåtriktad, hittipåig, vackra ögon (ja hela han är snygg), lite busig (men inte för mycket), aktiv.....Visst är han underbar?!
Å jag har redan en julklapp som väntar, av min älskade son så klart! Älskar verkligen dig, skitunge!

Nå nu ids jag inte sitta här nå mer...

Kram "bara jag"

Kommentarer
Postat av: Stina

Vad har hänt när du uppdaterar såhär mkt?! Creds till dig hjärtegull!

2008-11-25 @ 23:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0