För mycket!

Ja nu va de ett tag sen jag skrev här, mycke tjat från mina vänner att jag måste uppdatera *flinar* Tycker faktiskt att Emme själv kan skriva nåt i sin blogg oxså!!

Ja de är ju höstlov så Oskar är hos pappa sin, men kommer hem imorn....de är ju söndag. Hörde precis av Maria att han varit lite krasslig (förkylning) Men ingen större fara.

Jag jobbar så ögonen blöder!!! Lämnad med ett helt hotell, Kuka & Sansar i Mongoliet och Jörgen & Stina i Chicago....Å i torsdag stack min kollega utan att säga nåt, fick ett sms 22.30 att hon inte jobbar helgen....Trevligt att nån tänker på mig. Har redan för längesedan jobbat för många dagar...för många timmar/vecka....Å de va MIN lediga helg!!!!!

Stina-Mina va en natt nu veckan som va, skönt att få rå om henne ibland. Hotellfrukost och en tripp till Luleå.

Igår bjöd mamma på middag, fläskfile och potatisgratäng *mums* Hon tyckte att vi som blitt lämnade ensamma här i byn kunde äta lite gott...Oskar i Kiruna, Anna & Johannes oxså i Kiruna...Bengt i Borlänge.


"Jag skulle så gärna vilja gifta mig om jag hade något på fötterna, far min har lovat mig strumpor och skor om jag höll mig inne om nätterna"

Nu vet jag inte mer...

Kram "barajag"

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vill du veta en grej? 2 YNKA dagar kvar tills jag är myndigt! Wiiiho :D

2008-11-11 @ 01:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0