Fixar de för sig...

...gjorde jag idag. En gäst till middag, men förslog att vi skulle gå på pizzan å äta istället. Sagt och gjort, pizza och cider (öl för han), sen gick vi vidare på Gästis...de va pub-kväll där. Väldigt trevlig kväll, blev 4cider och nu är jag hemma. Å de bästa då? Inte en svensk femöring slösade jag!! *snäll gäst* Fler såna här bra kvällar.

Oskar är på resa igen!!!! Nå nu är han iaf hos sin pappa och Maria, å de kan jag inte säga nåt om. Men visst saknar jag honom!

Tack Anna för att du hämtade oss och körde "gästen" till hotellet och mig hem.

Johannes va å hälsade på tidigare, spelade lite x-box och dator. Föreslog att jag skulle köra hem honom till mommo, men då sa han:
- Men moster, jag vill väldigt gärna "sparka" till mommo....
Nå så klart fick han ju de, jag hjälpte till med kläderna istället.

Stumpan och jag har försökt att prata flera gånger idag, men vi har verkligen inte varit i fas...Men Gumman, de finns fler dagar, vi hinner surra.

Nu blir de lite dumburk sen i säng,

Kram "bara jag"

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Haha, exakt. Bättre lycka nästan gång, får väl helt enkelt bara sladda upp på gården med blå golfen ;)

2008-11-17 @ 09:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0