Ny beläggning...

Nu är det bestämt, jag åker inte till Kiruna. Det är så mycket att tänka på så jag hade inte kunnat slappna av, tack Catti för att du förstår!

Stina planerar att komma mellan jul och nyår, åka lite bräda och umgås med oss i backen. Verkligen jätte kul!!!!
Och som jag trodde....När Oskar hörde att hans Stina skulle hyra bräda här sa han att moster får hyra, Stina skulle minsann ha hans...Om skona passar på henne.
Så nu ska den in på slipning och ny beläggning, fint ska det vara för Stina *skratt*
Så nu vet du moster, du måste kolla ut en bräda och skor i backen för dom dagarna..

Oskar har äntligen fått en ny mobil, hans gamla va inte mycket att hurra för. Gissa om grabben är nöjd! Tack syster för att hjälpte honom att komma igång!

Äntligen fredag, nu är de vila som gäller. Känner mig lite risig och hängig, bara jag inte får "Oskars sjukan" . Vill inte och har inte tid att bli sjuk nu.

Nästa vecka blir de julhandel, skönt att Oskar´s julklappar är redan färdiga. Skönt att Maria hade en så bra idé, och att vi kunde dela. Sen va de ju mobilen som va en tidig julklapp, och en till grej som jag inte skriver här....man vet ju inte om sonen är in och läser *skratt*

Nu börjar dagen...

Kram "bara jag"

Kommentarer
Postat av: Anna

Så gullig han är med Stinamina, blir lättare för henne då.....moster hyr inte, så då sköter hon markservicen.

Kram

2008-12-12 @ 07:33:50
Postat av: Stina

Hoppas vi får bra väder också!:D Längtar grymt mkt!

2008-12-15 @ 21:30:33
URL: http://stinasarri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0