Mamma är hemma igen!

Ja då va de söndag igen...

Igår va jag i backen flera timmar med Kuka + barn, dom åkte kälke och busade i snön. Vi tittade på fackel-tåget, som dom gör varje Lucia....Jätte mysigt när hela backen är mörk å ner kommer dom åkande. Oskar missade dock detta år, han fick ont i huvudet å åkte hem....Lite ångrade han sig sen.

Idag har jag vilat på dan, sen en burre i backen...lite surr med folket...vänta på att Oskar åkt färdigt.
Sen hem för att lämna blöta kläder, för att sen åka förbi mommo. Prata lite och få souvenirer. Tack mammi, vi blev super nöjda! Skönt att ha dig hemma nu.
Fick även gåva av Bengt, 5000kr till färg till huset. Super tack Bengt, vad hade vi gjort utan dig!!

Nu är Oskar ute å härjar med kompisarna, ganska lugnt och skönt här *ler*
Ska ta fram "morran", dra ett varv med den sen är de moppen som ska fram...de behövs!

Synd att min vän Catti inte fick så lyckad helg som jag hade hoppats, men de tar vi snart igen gumman!

Bra väder hela helgen, igår kom de en del snö...men idag va de perfekt, -5 grader och inge snö från himlen.

Nu ta en svängom med "morran", vi hörs

Kram "bara jag"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0