Förkylningstider...

Oki, vad har hänt på Norrvägen då...?

Oskar kom hem från pappa och var dyngförkyld, har legat i feber fram till igår kväll..vi håller tummarna att åtminstone de är över nu, hosta och snorig kommer han nog vara ett tag.
Men skolan blir lidande om han blir borta så länge.

Jag jobbar som vanligt.
Varit till Luleå igår med Kuka. Idag blir det Jokkmokk å visa upp "firma" bilen, till polis och plåtslagare... Nån som "kört" på den när den va parkerad.

Ska strax färga håret på syster, kanske ska busa lite *hehe*
Mamma är i Australien, hoppas hon har de riktigt bra! Saknar henne i massor, men hon kommer på lördag.
Igår va de 4 år sen min pappa dog, han fattas mig! Oskar pratar väldigt mycke om moffa fortfarande....

Om Oskar är bättre och jag inte blir sämre åker jag till Kiruna till helgen, lite party med Catti. Ska bli så roligt att gå ut med min kompis!!!

Längtar faktiskt till jul, trots att mitt barn ska vara med pappa och hans familj. Blir väldigt tomt men jag ska försöka göra det bästa av situationen.

Nu färga....

Kram "bara jag"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och håret blev bra.....så inge bus blev de

2008-12-10 @ 19:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0